28 December 2012

Tenggelam Timbul



naik turun.. naik turun.. naik turun.. naik turun.. naik turun..
musim hujan kan.. banjir sana sini jgn la main air banjir tu.. kalau perhati betul2 ada taik org merata2 naik turun tenggelam timbul kat depan rumah tu.. sudah2 la ye kakak abang main ranting kayu tu.. tu taik keras sbnar nya.. eh! hahah.. kalau aku tgk berita nmpak kanak2 berenang sambil tersenyum main air banjir tu aku hanya mampu senyum je.. semoga tak terserempak dgn "ranting kayu" tu.. mohon ibubapa pantau anak2 anda ya.. walau dh besar smua tu bkan boleh pecaya pon.. :D


tu pengenalan topik kali ni yg tak ada kaitan langsung.. huhu...
dah lama x menge-post cerita baru aku kat blog ni.. sunyi je kan.. tp biler check email lama ada plak org comment blog aku ni.. so terlintas kembali utk menyerikan balik blog ni dgn cerita2 ghairah rutin aku yg sangat random.. terima kasih kepada yg sudi melawat blog sadis aku ni.. hehe..

nk cerita pasal ape? ntah la aku pon x pasti sbb terlalu banyak yg nk diceritak kan kalau diikutkan hati.. tp ape boleh buat kan masa terhad.. tunggu saja post yg terbaru nnt ye smua.. kiss sket.. muah! eh! huhu

No comments:

Post a Comment