10 April 2012

BarBeQue Jengkalifornia @ My House

pejam celik dah smpai hujung sem.. untuk celebrate sem tu and 1st time kitorang dok luar x dok dlm kolej lagi kitorang pon buat bbq.. mula2 aku sekadar bagi cadangan main2 jer kat kawan aku tu tp tak sangka plak dorang btol2 nk buat bbq so kumpul la dana utk membeli saham rempah ratus serta ayam dan lain2 lagi brang makanan.. kitorang dua rumah bergabung buat bbq sehari sebelum last paper exam.. aksi penyediaan bbq disebalik tabir x dpt nk di-post gambarnya sbb censored byak aksi x berbaju.. hahah..




dalam sem ni lah mcm dugaan melanda.. ada manis ada pahit pedih ada yg sampai menitis air mata.. ada jugak yang melenting melemparkan amarah.. tp yang penting korang smua dh masuk dlam hidup aku menjadi watak dlm perjalanan hidup aku masa belajar ni.. and kenangan belajar ni la yang akan aku ingat sampai aku tua and cite kat anak aku satu hari nnt.. semoga berjaya semua sahabat2 ku....!! :D

No comments:

Post a Comment