11 April 2012

Momok Shemale

tak sampai selang beberapa hari ada lagi invitation utk lepak bersama.. hehe.. untung sangat ada kawan2 hebat2 ni.. hehe.. terima kasih kat Kyle Labo yg sudi menjemput saya ulang alik hantar rumah.. org Sarawak ni smua baik2 taw pakar jln kat shah alam ni jgn main2.. hehe.. and kepada Fiz Firdaus Chaniz yg belanja saya.. semoga anda smua akan mendapat rezeki yg berlimpah2.. hehe.. kali ni aku pergi tgk wayang kat Space U8 kat TTDI Shah Alam.. tempat ni baru bukak.. shopping mall ni jugak mall yg pertama yg guna konsep "Eco Mall" kat Malaysia.. kat sini la ada cinema MBO..

kawan aku kata mall ni guna tenaga solar untuk hampir smua function dlm mall ni.. and according kepada kawan aku ni jugak mall ni x guna air-conditioner kat dlm kat bahagian ruang legar ni sbb ada system pengudaraan yg sgt systematic.. infact dlm ni jugak ada water fountain.. so mmg nyaman la dlm ni.. mcm mall kat tepi sungai.. huhu..

kat sana jugak la aku tgk wayang citer Jangan Pandang-Pandang... citer ni best gak. lawak tekejut2.. haha.. smua orang dlm cinema tu smua x brenti gelak.. zizan plak tu kan.. mmg paham2 jer la lawak dia mcm ner kan.. pastu ada plak scene hantu shemale (bapok) haha.. jumpa je trus ckp.. "anak ikan mak" haha.. and favorite actor aku pon ada dlm cite ni saper lg kalau bukan Nas-T.. sentiasa bawak watak komedi.. maybe sesuai dgn personaliti dia kot.. nmpak pon mcm org yg happy go lucky kan.. hehe.. :D


lepas abis tgk wayang kat Space U8 kami menuje ke Sunway Pyramid plak.. hajat nk teman kawan shopping tp x sangka dia belanja plak kan.. mmg beruntung aku dpt kawan mcm ni.. semoga murah lagi rezeki anda itu.. hehe.. thanks korang..

No comments:

Post a Comment