07 May 2012

Gabungan Super-Super Hero a.k.a The Avengers





Zaman kecik2 dulu korang mesti slalu bgun awal pagi sabtu dgn ahad semata2 nk tgk kartun kan.. kalau korang x buat mcm tu, makna nya zaman kanak2 korang x seindah lautan hawaii.. huhuh.. kali ni aku nk citer pasal aku tgk wayang citer The Avengers plak.. cerita ni sgt best bg mereka yg telah sebati dgn cartoon mahupon komik2 Marvel..


cerita ni mengabung banyak super2 hero yg serius gempak yg aku follow since kecik.. antara hero2 yg digabung kan.. Captain America, Thor,  Ironman, Black Widow, Halk Eye, The Hulk, and Nick Fury dan ramai lagi rakan2 mereka.. tp favorite aku sudah pasti la Chris Evans a.k.a Captain America dgn Chris Hemsworth a.k.a Thor... mereka sgt meransang "minda" aku ketika menonton mereka di screen besar tu.. hehe..

 


ini la mereka sebelom disampok kuasa giler shit dan pakaian ketat2 dorang tu.. hehe..

nak crita lebih pasal citer ni rase mcm spoil sgt plak kan sbb citer ni pon baru lagi kuar kan.. so kalau nk tahu detail baik tgk jer sendiri... over all cite ni aku, based on my personal rated, 4/5 Star

No comments:

Post a Comment