07 May 2012

BattleShips

korang pernah x terbanyang tetiba alien attack negara kite pastu try to take over bumi ni?? well sbnar nyer aku x kesah pon.. haha.. ok kali ni nk berkongsi cerita pasal time aku tgk wayang citer Battleships yg sgt awesome mcm buka puasa minum sirap sejuk yg sgt sedap (imagine jap).. awesome right.. haha.. itu la yg aku rase dlm cinema tu sepanjang crita tu main kat screen tu...


kalau kepada sapa yg belom tgk lagi and x berniat nk tgk so boleh la aku cerita sket kat sini cite tu kesah ape kan.. tp mmg rugi la sapa x tgk cite tu.. boleh katakan cite ni  mcm cite Titanic, cuma kapal ni bukan tenggelam sbb air batu terapong atas laut pastu org bercintan cintun sbelom nazak dlm air sejuk... crita ni kesah peperangan antara makluk asing kat kawasan laut yang kebetulan ada acara yg melibat kan pertubuhan tentera2 laut di lautan Hawaii..termasuklah tentera laut dari Malaysia.. (bangga kan) Alien ni dtg kat bumi sbb org Amerika ni dah terlalu hebat teknologi nya smpai cuba ukt communicate dgn kehidupan planet lain yg hapir serupa dgn planet Bumi and manusia.. tp malang x berbau.. Alien tu cuba utk take over bumi dgn teknologi nya yg lebih cangih.. tp terima kasih kpd kumpulan2 tentera laut yg handal serta hebat seperti Vanish menaggal kan kotoran, bumi dapat diselamatkan..







barisan pelakon smua nya hebat2 belaka.. tapi yang pasti menjadi salah satu tarikan utama sudah pasti Rihanna yg memegang watak ala-ala tentera laut... bertambah la semangat aku nk tgk citer tu sbb aku pon mmg minat rihanna..  Hero pulak drpd seorang lozer terus menjadi penyelamat dgn menjadi ketua kapal.. Akhir cerita.. Battleships ni mmg satu cerita yg segama minda... personal rate 5/5

No comments:

Post a Comment