14 February 2011

Aper kaitan dgn KFC..??


entahlah...??? (xda kaitan langsung) Hah kali ni nk citer lak masa aku dpat offer blaja di peringkat IPTA..(cewah)
Ni nak citer kisah dri mula… pada suatu hari masa tu di pagi yg indah lg sejuk lebih kurang mcm scene citer twilight tu.. huhu.. aku lepak kat KFC dgn kawan aku.. tu sejuk  pon sebab ade aircond kat KFC tu.. haha! Kawan aku tu budak uitm shah alam.. dia sebaya aku tp dia amik degree sbb sbom ni dia amik matrix untung la jd budak pandai kan.. huhu.. jeles lak.. Ok sambong balik.. then kitorang teruskan la menganjing lepak2 kat KFC, on9 kat situ sambil makan..  lepas beberapa burger kitorang makan pastu kawan aku cakap kat aku.. “weh hari ni result intake uitm kuar kan…?!?!” seperti biasa aku akan blur sekejap then lpas tu aku baru terkejut.. situasi nyer lbih kurang mcm biler korang sentuh air panas tp lpas jari korang melecur baru perasan yg actually air tu panas.. hehe… then kitorang pon g la kat website uitm student portal.. then aku key-in password yg aku hampir2 lupa tu tp nasib baik aku ingat..nasib baik..! aku dgn penuh harapan check dgn hati yg bedebar-debar… then appear la new tab yg mengatakan.. “Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM”… aku dgn kawan aku aper lg dgn giler nyer melompat exited kat tempat awam tu gedik2 mcm vidoe Lady Gaga dgn Beyonce menari dlm lagu telephone..  hahahaha!! kalau nk thu mcm ner rupanyer tgk la sendiri vidoe tu.. 


ok selepas beberapa minit aku menggedik exited dgn kawan aku tu baru aku baca perenggan yg seterus dlm offer letter tu..UiTM Kampus Jengka”… then sekali lg aku blur time ni aku kompius sbb aku x thu jengka kat ner.. then kitorang google map la jengka.. skali tgk fuhh….!! Kalau nk thu aper yg kitorang nmpak kat google map tu korang google sendri.. huhu~~ ok tu la kisah bila aku dapat offer belajar kat uitm.. huhu… “ sangat best” kan citer aku.. hahaha!! Ni la yg jadi kalau budak yg noob dgn blogging buat blog… haha..! ok nnt kan 3rd post aku yg dijangka akan di publish dlm masa yg terdekat ni.. cewah dah mcm pengarang novel lak.. hehe.. ok that’s all for post kali ni.. arigato gonzaiimas for reading my blog.. :D

2 comments:

  1. argh....time ko menggedik jubo dpt tawar tu kan? ceh...nak kata excited je...bohong! time tu la dah perasan bijik tu dah naik tocang...hahaha..ala...nama aku tak stated lak kat situ...kata nak kasi royalty nama aku naik?

    ReplyDelete
  2. ala same jer lah tu... haha.. nk promote nama kau nnt2 lah..skrg bg la aku naik saham dlu.. hehe..

    ReplyDelete