03 February 2011

sapakah aku?? kenal kah??


mula2 nama aku faeez.. ermm.. ok intro mmg membosankan.. so skip trus ke kenapa tajuk blog aku ni wake up heal your self.. sebab cuma diri kita sendiri jer thu aper yg kite nak and aper yg boleh buat kite happy, oleh itu..wake up and heal your self..!!

kenapa aku buat blog.. kdang2 blog ni bgus kdang2 menyusahkan org pon ada gak.. tp yg pasti aku buat blog untuk tujuan kebaikan manusia sejagat (cewah) mcm lady gaga buat lagu nk share kat smua org aku pon nk share citer dgn org gak... hehe.. sebenarnye aku dri dulu lg nk buat tp sibuk sgt dgn hal jaga tepi kain org keamanan negara.. maklum lah ikot kata peminpin kita belia pemangkin kemajuan negara..

Balik tajuk asal so baru sekarang aku berpeluang nk buat blog ni.. dulu aku batak jakun exited gak dgn blog ni.. biasa kata org kampung la katakan.. huhu.. bangga gak lah dpt buat blog ni.. hehe.. hah pasal gambar blog aku ni naper plak ader pokok tumbuh kat tengah2 gurun tanah kering yg rangup empuk tu.. sebenar nyer bagi pendapat aku la kan gambar tu simbul yg nothing is possible.. even Abu Dhabi yg padang pasir dulu tu boleh jd hijau then ada bangunan tinggi yg dikagumi orang asli sedunia... hah aku dah merepek ni.. huhu.. dah lah ni jelah citer untuk post kali ni dah penat jari menaip ni nk tertanggal smua2 jari ku yg licin lagi halus ni.. haha! ok nanti kan next blog aku k.. Ciao~~

2 comments:

  1. bagusss...ak dah terjsgs dr tdo ak...hshsXD

    ReplyDelete
  2. kau thu dkat nk 5 kali aku bca comment kau ni bru aku paham.. haha~

    ReplyDelete