06 April 2012

The Kebangkitan Semula of the Blog

Assalamuallaikum.. Salam Sejahtera.. Ni Hao...

 kalau budak tgk gmbar ni mau nangis ni.. haha

Kini kembali semula kehidupan blog aku yg sudah lama tak terjengok.. kalau blog ni mcm kucing dh mati dh ni.. huhu.. kenapa la aku dh lame sgt x update blog aku yg kusam ni.. ha ni sbb keterlaluan kesibukan menjalani kehidupan seharian sebagai pelajar di ceruk celah pasu jengka tu agak sukar utk mendapat cahaya matahari (dlm konsep ni wifi la) so sbb tu la x terjengok..

Oleh kerana atas desakan para peminat yang berpusu-pusu suruh aku meng-update kisah ape yg terjadi sepanjang ketidak aktif blog ni (tipu xda org baca pon blog ni.. haha) maka aku pon membuat keputusan utk mencerita semula kisah dari awal sem 3 aku smpai la yg paling baru... 

oleh itu.. selamat membaca.. :D

No comments:

Post a Comment