10 April 2012

Pelancongan Bakal Pemimpin

lawatan sambil belajar menjadi percutian sesi Photoshoot.. huhu.. aku kat UiTM utk sem 3 ni aku amik KO Pemikiran Pemimpin Negara.. dekat U pon ada koko taw jgn ingat zaman sekolah jer yg ada.. sem 1 dulu Kesatria Negara mcm askar sket mmg sengsara gak la kena dera dgn aktiviti lasak askar peperangan galaksi bima sakti tu.. then sem 2 aku ambik sport Tennis plak konon2 nyer nk serius main tennis tu tp kurang galakan serta dorongan dari keluarga yg masing2 sgt hipokrit.. haha.. ok smbong citer pasal pelancongan  tu, kelab pemimpin negara yg aku join tu ada buat lawatan ke Paris Putrajaya tp dah bejuta kali aku kesana sbnar nyer tp xper la U support kan so ikot jer la lg pon ada markah..


selain masjid tu kitorang pergi plak kat Alamanda yg time tu sgt sakit hati sbb food court tutup so smua kdai2 makan smua mcm penuh giler vavi.. then singgah plak kat tesco mane ntah aku lupa, sbb utk beli makan n last stop sblom trus pejalanan balik Jengkalifornia tu.. wahah..


masa baru sampai smua gadis2 mcm perempuan malayu terakhir.. comel jer smua berbaju kurung pastu lepas kluar masjid tu pergh...! smua tuka baju jadi power rangers...  haha..

gambar beramai2 dgn smua ahli kelab janda pemikiran pemimpin negara.. masing2 pose bajet innocence ala2 tylor swift tp ada gak pose ala2 Tyra Banks tu.. huhu.. selepas beberapa jam merayau kat sana bas pon mula la bg isyarat nk balik Jengkalifornia balik.. smua pon time tu dh penat merayau2 kan.. so smua pon mula la berpusu-pusu masok bas mcm anak penguin shuffle... pastu ada lagi aktiviti dlm bas plak.. huhu. nk thu aper.. tgk gmbar bwah ni.. wahaha!


masing2 mcm anak cacat comel pose mcm tu.. haha.. dah mcm budak kena demam panas pon ada.. haha.. the return of the invasion planet of the apes.. hahah!! ok la sekurang2 nya smua having fun (ye ke smua?).. :D

No comments:

Post a Comment