09 April 2012

Voucher Buku Bergambar :D

aku pantang pantang org ajak kuar then time tu ada plak fulus so mmg nk ikot la kan.. hehe.. so korang msti tahu kan yg kerajaan ada bg baucer buku RM200 utk stiap student Universitas dan Kolej yg bakal menjadi pewaris negara Malaysia yg dicintai ni.. hehe.. nak cite yg kitorang pg merayau menghabiskan duit kerajaan la ni sbnarnyer.. tp kan malangnyer buku utk kursus yg aku amik kat UiTM ni mcm kurang kat kedai2 buku yg fofular gedung-gedung shopping mall ni.. kalau nk beli plak risau x sama dgn buku yg lecturer nk guna nnt so aku pon sekadar beli alat-alat sex tulis yg stock utk smpai sem 5 aku nnt.. senang sket.. buku pon aku bli la buku motivasi sket sekadar nk sedarkan diri yg tak sedar diri ni kan.. hehe..


lupa nk bg thu ek.. time ni kitorang beli barang kat Sunway Pyramid bersama-sama classmates aku and dua watak tambahan drpd geng sekolah kawan2 aku tu.. dorang pon giler2 gak so mmg smua masuk sekepala mmg spesis havoc anak gorila bergincu hehe.. tgk tu ada pelastik besar gedek banget tu, mcm tu la stiap sorang pnyer barang.. banyak mcm borong barang nk buat kenduri kawin.. huhu.. gmbar yg atas ni time dah abis shopping penat singgah makan jap kat kedai2 makan kat Asian Avenue tu..


hah... yg gambar atas ni plak sblom nk balik kitorang bergambar dlu utk kenangan bersama shopping percuma.. huhu.. lain kali kalau ada kerajaan nk bagi baucer lg sila-sila la ye.. kami terima dgn tangan yang terbuka luas.. hehe..

No comments:

Post a Comment