06 April 2012

Penempatan Kanak-kanak Terlindung :P

hah...! aku mula kan crita since masuk sem 3 ni la ye sbb kalau nk flash back belakang lg mmg kabur2 la memory aku ni... okeh sediakan popcorn smua.. bermula la al-kisah.. jeng jeng jeng... (poyo jer x best pon)



untuk pengerahuan korang sem 3 ni hampir semua pelajar siswa kena dok luar kampus, sbb kolej tu nk dipenuhkan dgn ponggong besar bdak intake baru yg spoil tu.. 1st intake la katakan.. whatever..~~ disebab kan tu jugak aku dgn 5 lagi class mates aku berserta lg 4 course mates aku dri calss lain membuat plan utk tinggal bersama.. nasib baik la jumpa rumah ni... tu pon hujung sem lepas jumpa kalau x duduk khemah la...

maka bermula la hidup aku si tak teruna di rumah bujanggggg.... hebat x?? haha..
yang best nyer kan rumah ni full furnish plus ada MANDIAN AIR PANAS.. haha.. batak sket.. eh jgn main2 kat jengka x dpt taw rumah mcm ni.. kitorang untung taw.. rezeki kami serumah...


nk thu tak mane dtg nyer tanah lapang yg dorang main bola tu... tu sbnar nyer kat belakang rumah kitorang.. haha surprise...!!! tekejut x? haha.. ramai plak dlm gmbar tu kan.. huhu.. gmbar yg ramai2 tu sbnar nyer skali dgn org jiran sebelah..  so ni pemulaan hidup aku dgn kwan2 aku di rumah bujang di Kampus Kazanah Alam.. penuh dgn flora and fauna yg sgt magikal... (tgn kat dada mata pndang atas) hahaha... :D

No comments:

Post a Comment